Darbo pobūdis
- Sutarčių su klientais rengimas, pagalba klientams su įgaliojimų suteikimu, pradinių klientų duomenų įvedimas į vidinį įmonės CRM, atsakingo asmens priskyrimas;
- Įmonės sąskaitų išrašymas;
- Naujų įmonių steigimas;
- Likvidavimo proceso kuravimas;
- VMI ir Sodros deklaracijų teikimas;
- GPAIS ir Intrastato ataskaitų teikimas;
- Klientų skolų administravimas;
- Pirkimo sąskaitų pajamavimas;
- Banko operacijų apskaita;
- Skolų administravimas;
- El. paštu, telefonu ir kitokiais kanalais gaunamos informacijos administravimas ir perdavimas;
- Biuro reikmenų užsakymas;
Reikalavimai
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas finansų ar administravimo srityje;
- Panašaus darbo patirtis (privalumas);
- Pradinės apskaitos žinios;
- Puikus kompiuterinis raštingumas;
- GPAIS ir Intrastato ataskaitų žinios (privalumas, reikalui esant siunčiame į kursus);
- Gebėjimas dirbti su buhalterinės apskaitos programa BSS IT (privalumas);
- Gebėjimas kalbėti anglų/rusų kalbomis (privalumas);
Mes Jums siūlome
- Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir kompetencijų;
- Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą profesionalioje ir draugiškoje kompanijoje;
- Profesinio tobulėjimo perspektyvas.
- Darbo ir laisvalaikio balansas - Galimybė dirbti nuotoliniu būdu
- Biuras - Nemokami užkandžiai, nemokama kava, arbata
- Kiti privalumai - Reguliarūs mokymai, visos darbui reikalingos priemonės, dovanos ir renginiai darbuotojams
Atlyginimas
- 1000-1200 €/mėn. į rankas. Įmonių steigimas, likvidavimas, GPAIS ir intrastato ataskaitų teikimas yra apmokamos papildomai.Darbo užmokestis priklauso nuo kandidato kompetencijų ir bus derinamas individualiai pokalbio metu.